شکوه آب

روابط عمومی آبفای کرمانشاه

شکوه آب

روابط عمومی آبفای کرمانشاه

با صرفه جویی صحیح ‘ تابستان را با کمترین مشکل سپری خواهیم کرد.

غلامرضا رضایی فر مدیر عامل آبفای کرمانشاه در برنامه تلویزیونی و اما امشب که بصورت زنده پخش  می شد مردم را به صرفه جویی در مصرف آب دعوت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ‘ غلامرضا رضایی فر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با حضور در برنامه تلویزیونی و اما امشب که از طریق شبکه استانی زاگرس که درروز  دوشنبه بطور زنده پخش می شد گفت: با توجه به خشکسالی بدون سابقه امسال‘ اگر صرفه جویی به نحوی مطلوب انجام شود روزهای گرم تابستان را با کمترین تنش سپری خواهیم کرد .

رضایی فر اظهار داشت : سعی در کاهش زمان رسیدگی به حوادث و شکستگی ها ‘ استقرار اکیپ هایی جهت نشتیابی مستمر برای کاهش هدر رفت آب ‘ برخورد قاطعانه با انشعابات غیر مجاز را از مهمترین اقدامات این شرکت  به تبع ضرورت خشکسالی خواند .

وی گفت : تغییر نگاه مجموعه صنعت آب و فاضلاب از مدیریت مصرف به تقاضا ‘ برخورد قانونی با کسانی که از آب شرب در ساخت و ساز استفاده می کنند و مشترکانی که بیش از دو برابر الگوی مصرف استفاده دارند از دیگر اقدامات جهت صرفه جویی در مصرف آب است .

رضایی فر با اشاره به بالا بودن میزان مصرف در کشور نسبت به میانگین جهانی امری قابل توجه است و اگر مردم فقط 10 درصد صرفه جویی داشته باشند تا حد قابل توجهی قادر به رفع و سپری ایام خشکسالی هستیم .

وی افزود اقداماتی از قبیل نصب بنرهای تبلیغاتی ‘ آگهی اتوبوس ‘ اکیپ های شناسایی ‘ در سطح شهر جهت ترغیب شهروندان به صرفه جویی و فراخوانی مشارکت عمومی از طریق صدا و سیما و مطبوعات در استان فرهنگ سازی عمومی جهت کاهش مصرف آب در سطح استان انجام شده است که با توجه به این اقدامات فرهنگ مصرف بهینه آب را در بین شهروندان رایج کنیم.

خاطر نشان میگردد برنامه و اما امشب کاری از گروه اجتماعی شبکه استانی زاگرس است که هر هفته روزهای شنبه ‘ دو شنبه و چهار شنبه بمدت 45 دقیقه بطور زنده پخش می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد