شکوه آب

روابط عمومی آبفای کرمانشاه

شکوه آب

روابط عمومی آبفای کرمانشاه

دیدار مشاور وزیر و مسئول فرهنگی وزارت نیرو با مدیران صنعت آب در

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ‘ آقای یزدانپرست مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو با مدیران صنعت آب و فاضلاب در استان دیدار نمودند .

در ابتدای این نشست مهندس بهزاد زند معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن خیر مقدم و ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت های شرکت گفت : حضور مدیران ارشد وزارت نیرو در استان دلگرمی را برای تمام کارکنان در سطوح مختلف دارد .

سپس مهندس پور نصرت مدیر عامل شرکت آ ب و فاضلاب روستایی نیز مطالبی در خصوص انجام فعالیت های آب و فاضلاب در استان ‘ توجه به مسایل فرهنگی و دینی در استانها ‘ جایگاه ویژه دفاتر فرهنگی بیان نمود .

بر پایه این گزارش ‘ حجت الاسلام یزادنپرست مسئول فرهنگی وزارت نیرو طی سخنانی گفت : وزارت نیرو یکی از وزارتخانه های می باشد که بهترین خدمت را به مردم ارائه می کند . این وزارتخانه هم صنعتی است و هم خدماتی .

صنعتی بودن به اینگونه است که در ساخت سدهای بزرگ ‘ نیروگاها فعالیت دارد و خدماتی بودن آن از این جهت است که آب بهترین نعمت خداوندی است و حیات مردم به ان وابسته است را خدمات رسانی می کند در زمینه برق ‘ خدمات فاضلاب از نوع فعالیت وزارت نیرو در بخش خدمات آن می باشد .

مسئول فرهنگی وزارت نیرو اظهار داشت . اهمیت آب در قرآن ‘ احادیث و روایات بسیار واضح و روشن است و ما مسئولین فرهنگی این وظیفه را دادیم بصورت شفاف و با نظر کارشناسی آن را در جامعه ترویج دهیم ‘ صرفه جویی در هر چیزی لازم و ضروری است و نقطه مقابل آن اسراف خلاف شرع و حرام می باشد  ما نباید تصور کنیم چیزی که زیاد داریم در آن زیاد روی کنیم .

یزادنپرست از مسئولین صنعت آب و فاضلاب خواست که با استفاده از ظرفیت های مناسب در استان ‘ از راهنمایی و ارشاد ائمه محترم جمعه و جماعت ‘ مسئولین فرهنگی و تبلیغات اسلامی استفاده شود تا در زمینه صرفه جویی و مصرف بهینه آب به مردم عزیز استان آگاهی بخشی دهند .

در پایان این دیدار هر یک از مسئولین نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند .

                                 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد