شکوه آب

روابط عمومی آبفای کرمانشاه

شکوه آب

روابط عمومی آبفای کرمانشاه

پیام وزیر نیرو به مناسبت نوروز 1387

                                               پیام وزیر نیرو به مناسبت نوروز 1387
بسم ..الرحمن الرحیم
آغاز سال 1387 هجری شمسی را به شما همکاران عزیز مجموعه بزرگ صنعت آب و برق، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم . در آغاز سال که طبیعت، جامعه و خویشتن، رو به زندگی نو دارند، از صمیم دل می خواهیم:
"یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال"
از تلاش، همدلی و همراهی شما همکاران خدوم در تحقق اهداف صنعت آب و برق، در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی، تشکر و قدردانی می نمایم.
سال 86، سالی سرشار از تلاش و جدیت در عرصه خدمت رسانی در این صنعت بود. خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایت او، علیرغم وجود فراز و نشیب های فراوان، مجموعه بزرگ صنعت آب و برق توانست همراه و همگام با دیگر خدمتگزاران صادق و توانمند ایران اسلامی، با ایمان راسخ و تلاش و سعی بی وقفه، گام های بلندی را در عرصه عمران و آبادی و امر خدمت رسانی به ملت سربلند و عزیز ایران بردارد.
با استقرار ساختار جدید وزارت نیرو در سطح ستاد و شرکت ها، فصل نوینی از نحوه انجام وظایف و مسئولیت های این صنعت با تفکیک وظایف حاکمیت از تصدی آغاز شد. استقلال شرکت های توزیع نیروی برق، بسترسازی لازم جهت ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش در صنعت، توسعه همکاری های بین المللی به ویژه تبادل آب و برق با کشورهای منطقه، تلاش جدی در اجرای دقیق مصوبات سفرهای استانی هیات دولت در این حوزه، ایجاد و تقویت واحد ارتباطات مردمی و پاسخگویی دقیق به شکایات و درخواست های مردم، ارتقای سطح علم و فن آوری در صنعت، جذب نخبگان، ارتقای سطح اطلاع رسانی شفاف به مردم (به ویژه از طریق رسانه ملی) ، برقراری تعامل سازنده با سایر ارگان ها، توسعه و صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورها، به علاوه احداث و تکمیل صدها طرح عمرانی در بخش های مختلف سد، نیروگاه، شبکه های انتقال و توزیع نیروی برق، شبکه های آبرسانی شهری و روستایی و تصفیه خانه های مهم و بزرگ، گوشه های از فعالیت های سال 86 است که مرهون تلاش خستگی ناپذیر مدیران و همکاران این صنعت در اقصی نقاط کشور می باشد.
اکنون که در آستانه ورود به سال نو هستیم ضمن توصیه همه همکاران به تقوای الهی، رعایت اخلاق اسلامی و خلوص نیت در راه خدمت رسانی به ملت، از همه شما عزیزان می خواهم با حفظ همدلی و روحیه مشارکت جمعی در اجرای قوانین، مقررات، مصوبات و دستورات، به ویژه موضوعات مرتبط با رفع مشکلات مردمی، جدیت بیشتری انجام دهید و همچنین نسبت به آگاه سازی مردم عزیز از نحوه ارایه خدمات صنعت، اهتمام لازم داشته و تلاش نمائید تا اجرای طرح های مهم با حفظ کیفیت سرعت یابد.
اینجانب بار دیگر، ضمن ارج نهادن به زحمات بی دریغ همه همکاران عزیز در جای جای میهن اسلامی، از درگاه خداوند متعال برای شما و خانواده محترمتان، سالی سرشار از سلامتی و بهروزی در راه خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و اهداف رییس جمهور محترم و دولت خدمتگزار، خواستارم.

سید پرویز فتاح
وزیر نیرو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد