شکوه آب

روابط عمومی آبفای کرمانشاه

شکوه آب

روابط عمومی آبفای کرمانشاه

پیام نوروزی جناب آقای مهندس نامجو به مناسبت آغاز سال جدید شمسی

بسمه تعالی

فرا رسیدن نوروز زیبا و زندگی بخش ایرانیان که نمادی از انس این مردم با هر آنچه پاکی و تولد دوباره است را بر همه همکاران و تلاش گران صنعت آب و فاضلاب شاد باش می گویم.

همزمانی این جشن فرخنده با آغاز هفته پر خیر و برکت وحدت، نوید بخش سالی پر از مهر و امید است که به نام مبارک آخرین برگزیده بر حق پروردگار بی همتا زینت و شکوه دو چندان یافته است و به لطف و خواست خداوند سرآغاز سالی مملو از شادی و سرور خواهد بود.

این تقارن ارزشمند باعث می شود که با جدیت بیشتری برنامه ها و تلاش های در خور توجهی را که در سال گذشته آغاز شد ادامه یابد و با شعار وحدت و همدلی و با مدد جستن از توان یکا یک متخصصان و صاحب نظران صنعت آب و فاضلاب، مجموعه قدرتمند و رو به رشدی را تشکیل گردد تا در سایه این همدلی توان مضاعفی برای خدمت رسانی به مردم شریف ایران بدست آید

ما تابستان سال 86 را با وجود امکان بروز بحران کم آبی در چندین شهر کشور آغاز کردیم که با تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران صنعت، این دوره با کارنامه ای درخشان و بدون بروز مشکلات جدی در حوزه تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای هموطنان سپری شد که نشان از وجود نیرو های دلسوز و متخصص در همه سطوح صنعت می باشد که تقدیر از این تلاش ارزشمند را بر خود فرض می دانم.

و به دنبال آن سرمای بی سابقه در طول زمستان باعث یخ زدگی و ترکیدگی لوله ها و کنتور های آب شد که این مشکل نیز با وجود اینکه غافلگیرانه و بدون پیش بینی بود، با همت بلند مجموعه آب و فاضلاب به سرعت مرتفع گردید. این تلاش بزرگ، مهر تأییدی بر توان صنعت بود و جای خرسندی و سپاسگزاری دارد .

بنا بر آنچه در هفتمین همایش مدیران امور شهری و روستایی در دی ماه گذشته مطرح شد، شعار سال صنعت آب و فاضلاب کشور با هم اندیشی سراسری با عنوان « ده،20، سی » انتخاب شد و شایسته است همه کارشناسان و مدیران عزیز برای رسیدن به اهداف این شعار یعنی: ده درصد کاهش در زیان شرکت ها و آب بدون درآمد، 20 درصد افزایش نصب انشعابات فاضلاب و بهره برداری از پساب و سی درصد ارتقاء آموزش و پژوهش نسبت به سال 1386 ، همه همت و توان خود را به کار گیرند.

در پایان یاد و نام همه همکاران عزیزی را که در سال 86 از بین ما رفتند گرامی داشته و سالی پر از شادی و نیکبختی برای کلیه دست اندرکاران آب و فاضلاب و خانواده محترم شان از خداوند متعال خواهانم و امیدوارم بیش از پیش شاهد شکوفایی اندیشه های ناب و توانمندی گام های همکاران در عرصه خدمت رسانی باشیم.

                                                                    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد